Followers

Saturday, January 4, 2014

APA ITU KELUARGA SIHAT DAN CANTIK

Salam sahabat handai semua...dan salam sejahtera (mcm berucap depan perhimpunan sekolah plak) kihkihkih..
Ermmm...Alhamdulillah tahun ini Januari 2014 bermula lh penulisan blog saya utk berkongsi dgn anda semua..dengar tajuk blog saya pun mesti uollss dh tau kan, "mesti dia nak jual produk Shaklee"...haaa...disebabkan Shaklee lah saya mula berjinak-jinak dengan blog memblog ni tau..hehehe..saya pun byk mambaca blog rakan2 smua jika sy ingin mencari info apa2 xsemestinya lah utk Shaklee tp info2 lain juga...
Ermm...siapa tak nak sihat kan...dah sihat mestilah nak cantik tul tak??tak kisah lah luaran or dalaman jadi dengan Shaklee ni in shaa allah dapat membantu kesihatan anda dalam masa yg sama cantik pun dpt diperolehi semua itu dengan izin Allah....kalau nak tahu sy 1 keluarga mgamalkan pengambilan Shaklee bermula drp sy bersalin anak ke 3 saya (anak dara yg ke 3) hingga lah sekarang byk manfaat da khasiat yg kami dpt, tak caya???kalu xcaya jom mkn gak mcm kami hehehe..tapi kene ingat tau bukan saja anda mengambil produk ni anda terus sihat..semua yg hadir dlm kehidupan kita semua ditentuka Allah s.w.t...jika Allah hendak kita sakit maka terjadilah ia..'kun fa yakun"..yg penting kita sebagai insan kerdil di muka bumi ini hanya mampu merancang dan berikhtiar serta berusaha...selebihnya ketentuaNya..
Jap..jap....jgn bosan tau....saya bukan jer berkongsi produk Shaklee ni tau...apa jer sy akan msuk dlm entry sy ni...so mcm2 saya dpt berkongsi dgn anda semua...pasti menarik...bagi sesiapa yg baca ni anda mempunyai blog tinggalkan sy add blog anda tau..sy pun ingin jd follower anda gak...okay selamat membaca dan menjelajah di blog saya.
INI LAH KELUARGA SAYA

No comments:

Post a Comment